Sitemap

Reforma predĂrii fizicii În ÎnvĂŢĂmÂntul preuniversitar

Prezentare

Denumirea proiectului: Consolidarea şi extinderea abordării de predare a fizicii bazate pe IBL (Inquiry Based Learning)

Scopul proiectului: Reformarea curriculumului de fizică, a metodelor de predare şi evaluare, astfel încât să fie posibilă îmbunătăţirea competenţelor elevilor în ştiinţe exacte şi construirea de abilităţi necesare pe piaţa muncii.

Obiectivele proiectului:

  1. Consolidarea aplicării ghidului la clasă
  2. Consolidarea grupului de experţi;
  3. Comunicare publică eficientă.

Rezultate aşteptate:

  • grup consolidat de profesori care aplică ghidul în judeţele în care s-au desfăşurat cursuri de formare în proiectul anterior
  • vizibilitate publică a proiectului ridicată
  • contexte în care să fie recunoscute meritele profesorilor şi elevilor implicaţi în proiect

Activităţi coordonate de SRF:

  • Organizarea unui workshop pentru a decide temele care ţin de abordarea propusă în proiect care pot fi incluse în concursurile deja acreditate
  • Organizarea de concursuri

Activităţi în derularea cărora se va implica SRF:

  • Organizarea câte unui eveniment/ regiune/ an
  • Organizarea de întâlniri cu experţii români şi străini
  • Realizarea şi încărcarea pe site de materiale despre proiect care pot fi de interes pentru presă/ stakeholderi - testimoniale, infografice/ animaţii, actualizării ale derulării activităţilor importante etc.
  • Derularea cursurilor de formare

Manager de proiect:

Activităţile coordonate de/ în care se implică SRF, fac parte dintr-un proiect implementat de Centrul de Evaluare şi Analize Educaţionale (CEAE)

Parteneri în implementarea proiectului:

Finanţare:

  • RAF: 13,800 $
  • Alte surse de finanţare: 7,000 $

Perioadă de desfăşurare: martie 2015- martie 2017

accesari




Platforma de comunicare
pentru cursanti




Societatea Romana de Fizica



Sponsori: